Media Swirl

Media Swirl Celebrity Gossip, and everything that is going on in the Media!

Is He Hot To You Ladies???

Posted by Media Outrage on AM00000020000002731 20, 2007

Ladies is Matt Damon HOT or NOT??? Tell us what makes him hot or not! Leave us a comment.

Matt Damon

Advertisements

25 Responses to “Is He Hot To You Ladies???”

  1. Gina said

    Very hot… he has a very young look to him. pretty smile

  2. Debra said

    Hes hot

  3. PETE said

    bery good , perfect men the cortolenchos

  4. sandy said

    can´t imagine a more perfect guy.
    thinkin his hot since good will hunting!!!

  5. Marcy said

    yes, he is hot….because he has a great body and he is a very talented actor. :p

  6. lauren said

    omg he is soo hott and has a great body if you think he is hott watch the bourne ultiminum or however you spell it and he looks even hotter there then here

  7. lisa said

    Oh my gosh he is my husband lol…
    he is like really really hott.

  8. Nadia said

    He is so HOT…no doubt about it!!! THE HOTTEST

  9. Anonymous said

    Is that a serious question? Words cannot begin to describe how incredibly attractive he is…He’s definitely sexy.

  10. ............. said

    ME AND MY FRIEND… WERE PAUSING THE BOURNE ULTIMATIUM JUST SO WE COULD GET A GOOD PICTURE OF HIM!
    and he is now the background of my phone 🙂
    he’s a lil hunk!!!!!!!!!

  11. Danni said

    ohhh yas he is super hu wud even bother asking the question

  12. steph said

    OMG!!!!! HOTTEST man on earth! i swear, i would marry him!!! he is so hott, so question about it. couldnt imagine a hotter guy!!!!
    i love him!
    hes a hottie
    <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

  13. jessica said

    Hot is an understatement for the beantown boy. Sexy smily and amazing eyes.

  14. ioahna said

    MATT DAMON ISS HHHHHOT?ONLY ”HOT” THE HOTEST MAN ON EARTH IS THE SEXIEST MAN ALIVE ………………I WILL MATTY HIM I CAN FIND A WORD TO DESCRIBE HOW BEAUTIFUL IS HE….!!!!!!PERFECT BODY -PERFECT SMILE -BEATIFUL DAUGHTER………..A NICE FAMILY……………@PERFECT ACTOR@!!!!!!!!!!!!
    HOT HOT HOT HOT……………..

  15. Jessica said

    He is *amazingly* hot. I think I might actually be in love with him…lol

  16. holly said

    he is the hottest of the hot! lol
    🙂 i luv him 🙂

  17. india said

    uhhh hell yaaaa he’s hottt and hes gonna be mINEE i loveee him sooo muchhh
    ahhh look at him a swoon.. but from a difference mind u.. bc he… is. minee!!!!
    did i mention I.L.O.V.E.M.A.T.T.P.D.A.M.O.N

  18. Chelsea said

    there are so word to even start to decribe how sexy he is!!!!!!!

  19. Jenni said

    Sexiest man alive !!! there isn’t a celeb any fitter .. hes got a great family guy persona going about him and that little lump on top of his lip is so cute .. wow his wife is the most luckiest woman in the world ! if only ….

  20. Justine said

    HES ONLY THE SEXIEST MAN ON EARTH!!!! Have you seen his body? Muy macho. You gotta be crazy if you don think hes HOT!

  21. he's mine said

    He must be the hottest guy on the planet! BECAUSE he’s got this amazing sculpted body and a gorgeous jawline and beautiful manly, beefy hands 😀 😀 😀

  22. Matz said

    He is absolutely the HOTTEST… sexy body and a pretty smile ….a great combo .

  23. lisaa said

    are you kidding??ofcourse he is hot.. very very hot!!I love him!!I think he is better than brad pitt!

  24. alexxxxx said

    You can tell he has good genes, and a good facial struckture. but i personally dont like the composition of his face and body. 🙂

  25. Luciana Tangari said

    OMG HE IS SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSOOOOOOOOOOOOOOOOOOO HOT HOT HOT
    HE IS THE HOTTEST GOOD LOKKING GUY ALIEVE AND NO MATTER WHAT HE IS HOT I LOVE MATT DAMON I LOVE HIS MOVIES AND OMG SO SO SO SO hOOOOTTTTT

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: